درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 215
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 6407
بازدید کل : 175651
تعداد مطالب : 824
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
سه شنبه 17 آبان 1390برچسب: خرید,طب,سوزنی, :: 10:26 ::  نويسنده : imc

طب سوزنی


خرید طب سوزنی


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

طب سوزنی یا Acupuncture شاخه ای از طب سنتی چین یا TCM (Traditional chinese medicine) می باشد .
طب سوزنی همانند بخشی از فرهنگ و تمدن چینی در نتیجه تبادلات فرهنگی در طول دوران از چین به سایر کشورهای جهان انتقال یافته است . بعنوان مثال در دوران جنگ بین ژاپن و چین که ژاپنی ها مدت 18 سال حاکم نظامی چین بودند، قسمت هایی از این طب به آن کشور منتقل شد که اکنون به عنوان طب فشاری یا شیاتسو در جهان شناخته می شود .

کشور کره نیز در اثر مجاورت با چین، نوع خاصی از طب سوزنی را در خود پرورش داده که به طب سوزنی سوجوک (sujok acu ) معروف شده است.
در طب غربی یا کلاسیک نیز از سالها قبل دانشمندان توجه ویژه ای به عوارض جانبی داروها و روش های جراحی و غیر جراحی نموده اند، به همین جهت از حدود 70 سال قبل سازمان های جهانی در صدد کشف راز درمانی طب سوزنی بر آمدند . در سال 1989 سازمان بهداشت جهانی (WHO) رسما طب سوزنی را برای بیش از چهل نوع بیماری به جهانیان و دانشمندان و اطبای همه کشورها معرفی نمود .
این سازمان- که معتبر ترین سازمان علمی و پزشکی دنیاست- طب سوزنی را به عنوان بی عارضه ترین راه درمانی برای درمان بیماری هایی اعلام نمود که طب کلاسیک با تمام پیشرفت های فعلی خود در درمان آنها عاجز می نمود .
بیماری هایی چون دیسک کمر ، آرتروز مفاصل مختلف مانند کمر، شانه ،زانو ، سردرد های میگرنی وعصبی و بعضی از بیماری های سلسله اعصاب همانند استرس ، افسردگی ، فلج عصب صورتی ، سکته مغزی ، بیماری های دستگاه گوارش مانند التهابات معده و روده تحریک پذیر ، سندرم روده تحریک پذیر (IBS) زخم های مزمن گوارشی ، ریفلاکس معده به مری و افزایش اسید معده ، بیماری های حساسیتی مزمن مانند کهیرهای مزمن ، آسم ، پسوریازیس، رینیت ، سینوزیت آلرژیک...



نکته قابل ذکر این است که طب سوزنی در این بیماری ها می تواند به صورت درمان اولیه و بدون مصرف دارو و یا به صورت درمان کمکی در تعامل با سایر تخصص ها عمل نماید . به هر حال مسئله جالب این است که پس از تائید طب سوزنی توسط (WHO) بسیاری از کمپانی های داروسازی معتبر جهان به مخالفت و تضعیف آن پرداختند که این مسئله هم اکنون نیز ادامه دارد، ولی آیا این تبلیغات می تواند روش درمانی چندین هزار ساله چینی ها را زیر سوال ببرد جای بسی تامل دارد .
اگر طبق نظریه سازمان بهداشت جهانی (WHO) طب سوزنی را روش درمانی کاملا بدون عارضه ای بدانیم آنوقت ارزش بی نظیر این درمان را در مقایسه با روش های درمانی بسیار پر عارضه داروئی مشاهده خواهیم کرد.
طب سوزنی از طریق وارد کردن سوزن های نازک مخصوص در نقاط مشخصی از بدن باعث تسکین درد ها و یا درمان تعدادی از بیماری ها می گردد. در رابطه با چگونگی تاثیر و کار طب سوزنی تئوری هایی وجود دارد . بعنوان مثال طب سوزنی رشته های عصبی را در عضله ها فعال می کند و این اثر سه مرکز نخاع مغز میانی ، هیپوفیز و هیپو تالاموس را برای ایجاد بی دردی فعال می سازد . این تئوری یکی از مکانیسم هایی را که توسط آن درد در بیماران آرتروزی کاهش می یابد را بیان می دارد.
البته طب سوزنی توسط مکانیسم های دیگری نیز عمل درمانی خود را انجام می دهد که هنگام طرح در هر مبحث مکانیسم مربوطه نیزشرح داده خواهد شد.





همه پزشکان بارها مشاهده کرده اند که اگر فرد بیماری به مدت طولانی از دارویی جهت درمان بیماری خود استفاده کند، پس از چندی عوارض داروهای مصرفی گریبانگیر وی خواهد شد .
به عنوان مثال بیماری که مبتلا به بیماری رماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید R.A) می باشد ، بدلیل تورم مفاصل به پزشک مراجعه می نماید . طبق علوم طب غربی موجود برای بیمار داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAIDS ) و نیز داروهای استروئید (که در ایران به کورتون مشهورند) تجویز خواهد شد . حال اگر به فهرست عوارض این داروها نگاهی بیندازیم به عمق فاجعه پی خواهیم برد ، چرا که در این داروها طیف وسیعی از عوارض دارویی را ایجاد می کنند ،از جمله ناراحتی های گوارشی، زخم و خونریزی معده ، نکروزکلیوی و نارسائی کلیه ، نارسائی و بالا رفتن آنزیم های کبدی ، اختلال در سیستم غدد درون ریز منجمله بیماری کوشینک ،چاق شدن و ورم کردن بیمار و بیماری های پوستی مثل آکنه...
این مثال نمونه بسیار خوبی است که علت تمایل شدید سازمان های بهداشت جهانی را برای استفاده از طب جایگزین در درمان بیماری های مختلف نشان می دهد . در این بین متفکران بین المللی از سالها قبل به این فکر افتادند که چگونه پزشکان چینی با جمعیت حدود یک و نیم میلیارد ی خود، اینگونه بیماری ها را با طب سوزنی درمان می کنند و پس از سالها تحقیق و تفحص به رازهای درمانی طب سوزنی پی بردند و آن را به اطلاع جهانیان رسانیدند .
هم اکنون اکثر جهانیان با "طب سوزنی " آشنا هستند و به اثرات درمانی آن پی برده اند و آن را به عنوان یک شیوه مناسب درمانی پذیرفته اند. حال این پرسش مطرح می شود که چرا در کشورعزیزمان ایران، طب سوزنی چندان شناخته شده نیست و رشد کافی و مناسبی نداشته است. پاسخ این سوال در سه نکته نهفته است:
1- عدم آشنایی مسئولان و پزشکان و دانشجویان با طب سوزنی
2- مداخله افراد غیر متخصص و استفاده غیر صحیح از این روش درمانی
3- عدم آگاهی مردم نسبت به طب سوزنی و کاربرد ان
دلایل فوق باعث شده است که طب سوزنی در کشور ما وضعیت خاصی پیدا کند ، بطوریکه باورهای مردم در این رابطه کاملا دو قطبی باشد، عده ای فکر می کنند طب سوزنی برای تمام بیماری ها مفید است و عده ای دیگر فکر می کنند که طب سوزنی اثرات درمانی برای درمان بیماری ها ندارد، البته هر دو تفکر ناصحیح است .





بیان کننده تفکر صحیح در این میان سازمان بهداشت جهانی (WHO) است که این طب را برای تعدادی از بیماری های بسیار شایع کاملا درمانگر ، برای تعدادی از بیماری ها ، روش درمانی جانبی در کنار روش های دیگر و برای بعضی از بیماری ها غیر درمانی ذکر می کند.
به امید روشنتر شدن چهره این طب بسیار مفید برای مردم ایران واینکه آنها نیز همچون مردم سایر نقاط دنیا از مزایای بیکران درمان با این روش بهره مند شوند

فروشنده: عصر نو ایران

قیمت: 4,500 تومان

درصد :20

خرید طب سوزنی



خرید مجموعه بی نظیر مقالات زبان اصلی ریسک و مدیریت ریسک اشانتیون
خرید قلب عروسکی سایز متوسط
خرید آموزش جامع کار با Internetآموزش اورجینال
خرید کارتون تام و جری مجموعه یک



موکن - اپیلاتور 8 کاره (براون - BRAUN) مدل 5685


خرید موکن - اپیلاتور 8 کاره (براون - BRAUN) مدل 5685


دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

اپیلاتور سیلک اپیل اکسل (براون - BRAUN) مدل 5685

اپیلاتور سر استاندارد، رولهای ماساژور، قطعه مخصوص EfficiencyPro، سر پیرایشگر با دقت بالا، سر اپیلاتور باریک، سر موتراش به همراه قطعه پیرایشگر OptiTrim، ست خنک کننده و آرامش، پاک کننده و کیف نگهداری، ساخت آلمان


Silk.epil Xelle Body & Face درجه بالای کیفیت و استاندارد


Silk.epil Xelle با کارایی بیشتر و بهتر طراحی شده تا برداشت موهای زائد برای شما آسان و ملایم انجام گیرد، این دستگاه موها را از ریشه بر می دارد و پوستی نرم برای هفته ها به جای می گذارد. موها در رشد مجدد نرم و نازک رشد می کنند.

سر اپیلاتور منحصر به فرد جدید: دارای 40 موچین است که به نحو بی نظیری قرار گرفته تا با کارائی بسیار بالا موهای بیشتری را با یک حرکت بردارد.

با تلفیق قطعه Soft Lift در سر اپیلاتور حتی کوتاهترین موها (5/0 میلی متر) و موهای خوابیده کاملا از ریشه برداشته می شود.

سیستم کاهش دهنده درد به آرامی پوست را قبل و بعد از اپیلاسیون ماساژ می دهد تا حس ناشی از کندن مو به طور چشمگیری کاهش دهد.

EfficiencyPro به آسانی با خطوط بدن منطبق می شود تا اپیلاسیونی سریع و مطلوب را میسر سازد. این قطعه امکان حداکثر تماس با پوست را برای اپیلاسیونی موثر فراهم می کند.

سیستم اسپات لایت باعث آشکار شدن نازک ترین موها می گردد و بنابراین کنترل بیشتری را برای اپیلاسیون بهتر و کارا خواهید داشت.

ست خنک کننده و آرام بخش کمک می کند تا از التهابات احتمالی پوستی بعد از اپیلاسیون کاسته شود و پوست شما احساس تازگی و طراوت کند.

سر اپیلاسیون مخصوص برای بخشهای حساس بدن مانند زیر بغل، خط مایو که با تویزرهای کم و طرح کوچک آن با این نواحی بدن سازگار است و اپیلاسیونی ملایم را در این نواحی برای شما فراهم می سازد.

قطعه مخصوص برداشت دقیق مو نهایت دقت و کنترل را در برداشت موهای ناخواسته از صورت و سایر نقاط حساس بدن میسر می سازد. نوک باریک و منحصر به فرد آن دید بهتری از منطقه اپیلاسیون برای تصمیم گیری کدام موها را بردارید و کدام را بجای بگذارید.
در صورتی که شما با سیلک اپیل خود هر چهار هفته یک بار موها را از ریشه بردارید، موهایی که مجددا رشد می کنند 50% کاهش می یابند.

حتما قبل از استفاده دفترچه راهنمای فارسی را برای اپیلاسیون کامل و مفید مطالعه کنید.


فروشنده: اسپوتا

قیمت: 80,000 تومان

درصد :15

خرید موکن - اپیلاتور 8 کاره (براون - BRAUN) مدل 5685



خرید آموزش دستکاری و ساخت موزیک با نرم افزار Celemony Melodyne Studio 3
خرید آموزش تعمیرات موبایل
خرید عطر مارک جاکوبز زنانه بصورت صد درصد خالص
خرید آموزش جودو - كامل



اموزش استفاده از Adobe Kuler برای مدیریت و تنظیم رنگ


خرید اموزش استفاده از Adobe Kuler برای مدیریت و تنظیم رنگ


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : Adobe Kuler Essential Training

آموزش نرم افزار رنگ پردازی تحت وب Adobe در آموزش مالتی مدیا به مدت زمان 50 دقیقه محصول موسسه آموزشی Lynda در قالب 1 حلقه CD

در ادامه با برخی از سرفصل های این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
معرفی
خوش آمد گویی به این مجموعه آموزش
آموزش نحوه اخذ Adobe ID
آموزش ایجاد تم های رنگی
آموزش ساخت Theme از یک رنگ
Deconstructing the color wheel
آموزش درک و شناخت قوانین رنگی در کامپیوتر
آموزش حذف و اضافه رنگ ها
آموزش کاربرد مقادیر رنگی
آموزش ساخت یک Theme از تصویر
آموزش دسترسی به تصاویر Flickr در Adobe Kuler
آموزش نام گذاری و ذخیره Theme ها
آموزش یافتن و مدیریت تم های رنگی در سرویس Kuler
آموزش نمایش تم بوسیله MyKuler
آموزش Search تم های رنگی در Kuler
آموزش Modify نمودن تم های رنگی در Adobe Kuler
آموزش ساخت فایل Adobe Swatch Exchange ( *.ASE ) در Kuler
مشارکت در جامعه کاربران Kuler
آموزش درجه بندی نمودن Theme ها
آموزش Comment گذاری برای تم ها
آموزش مشارکت در Kuler Talk
آموزش دسترسی به Member Spotlight
آموزش راه های دیگر استفاده از Adobe Kuler
آموزش نصب Kuler در سیستم عامل
دسترسی به Kuler از طریق Adobe Illustrator CS4
آموزش استفاده از Kuler با نرم افزارهای سری CS4 شرکت ادوبی
آموزش کاربرد Kuler Widget
مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها زبان انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های مالتی مدیا و دسته بندی شده
مدت زمان آموزش 50 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی لیندا
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 3,000 تومان

درصد :40

خرید اموزش استفاده از Adobe Kuler برای مدیریت و تنظیم رنگ



خرید سریال خانه سبز - ارجینال شرکتی - 55
خرید آموزش SPSS
خرید آموزش کشت خیار گوجه فلفل
خرید آموزش برترین نرم افزار صداگذاری در دنیا (اورجینال)



راهنمای تحصیل در دانشگاه های خارجی و بورسیه تحصیلی - پرشکی


خرید راهنمای تحصیل در دانشگاه های خارجی و بورسیه تحصیلی - پرشکی


دسته نرم افزار کاربردی زیردسته پزشکی

راهنمای اخذ پذیرش و بورس تحصیلی از دانشگاه های معتبر دنیا و تحصیل و اقامت در خارج
ویژه رشته پزشکی- مقاطع پزشکی عمومی و تخصصی و فوق تخصص

شامل 4 سی دی و یک کتاب مشاوره رایگان تلفنی
ورژن جدید


این مجموعه شامل اطلاعات متنوع در زمینه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارج از ایران و همچنین مراحل و اطلاعات لازم جهت دریافت ویزای تحصیلی است و با هدف کمک به دانشجویان ایرانی‌ برای ادامه تحصیل در خارج از کشور ایجاد شده است. این مجموعه همچنین اطلاعات زیادی در زمینه‌ی مهاجرت به کشورهای مختلف، جهت ادامه تحصیل در بر دارد.

گروه نوین تحصیل ( ارائه دهنده خدمات نوین آموزشی و تحصیلی ) ، مجموعه ای جامع درباره تحصیل در کشورهای خارجی و اخذ بورس تحصیلی از دانشگاههای معتبر دنیا به صورت CD های آموزشی تهیه کرده است که دریافت آن را به کلیه علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور توصیه می کنیم

در این مجموعه خواهید یافت:
شرایط و ملزومات اخذ پذیرش و بورس تحصیلی در هر کشور شامل آمریکا، کانادا ، اروپا ، ترکیه، سوئد، مالزی، هند ، آلمان، اکراین ، ژاپن ، انگلیس ، استرالیا ، کشور های همسایه ایران و دهها کشور دیگر، به صورت پله به پله از اخذ مدرک زبان و نامه نگاری با اساتید تا اخذ پذیرش و بورس تحصیلی
فرمت و نحوه نامه نگاری برای اساتید دانشگاه ها.
چگونه نظر اساتید را به خودمان جلب کنیم و از آنها بورس تحصیلی بگیریم؟
در نامه چه بنویسیم؟
نحوه نوشتن رزومه ، SP و توصیه نامه.
در معرفی بر روی هوش و استعداد خود تاکید کنیم یا بر روی پشتکار خود؟
ده ها نمونه رزومه(CV)، پروپوزال و SP موفق از دانشجویانی که موفق به اخذ بورس تحصیلی و پذیرش از بهترین دانشگاه های آمریکا و اروپا شده اند.
هزینه های زندگی دانشجویی در هر کشور.
معرفی دانشگاه های رایگان دنیا در مفطع کارشناسی ارشد و دکتری
معرفی کشور هایی که دانشجویان در آنها اجازه کار دارند.
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم در هر کشور تا هر مقطع تحصیلی.
روش های کم رنگ کردن معدل پایین در پیش چشم دانشگاه مورد نظر!
معرفی کتاب ها و مراجع معتبر برای آمادگی آزمون های TOFEL و IELTS
تجربیات شخصی دانشجویان موفق در خارج از کشور
تحصیل رایگان در دانشگاههای معتبر دنیا
هزینه های تحصیل و اقامت در کشورهای مختلف خارجی
نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر دولتی کشورهای خارجی
راهنمای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های معتبر غیر دولتی خارجی
راهنمای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های خارجی و اخذ بورس تحصیلی
راهنمای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های خارجی و شرایط اخذ بورس
تحصیل در دوره های دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی در دانشگاه های کشورهای خارجی و فرصتهای مطالعاتی و پژوهشی
راهنمای اخذ پذیرش از موسسات معتبر آموزش زبان
راهنمای ثبت نام در آزمون‌های تافل و ایلتس
همراهی با شما از بدو ورود به کشورهای خارجی تا اسکان دائم
راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاههای معتبر در کلیه مقاطع تحصیلی در رشته‌های مهندسـی و علـــوم انسانـی حتی دکترا راهنمای اخذ پذیرش تحصیلی در رشته‌های گروه علـــوم پزشـکی و دندانپزشکی
راهنمایی پذیرش برای متقاضیانی که پاسپورت ندارند.
معرفی دانشگاه های معتبر خارجی با رشته های موجود
شرایط و ملزومات تحصیل رایگان در کشورهای خارجی
راهنمای اقامت دانشجویی در خارج
هرینه های زندگی ، اقامت و تحصیل در کشورهای خارجی
و صدها صفحه مطالب مفید دیگر
نحوه نگارش cv و نمونه cv های آماده

نکته: همواره آخرین ورژن ارسال می شود

برای اولین بار در کشور : 9 خط تلفن ثابت در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد که می توانند جهت مشاوره رایگان در زمینه تحصیل در خارج در رشته فوق با این شماره ها تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند ( شماره تلفن ها داخل بسته قرار داده شده است )

فروشنده: نوین تحصیل

قیمت: 15,000 تومان

درصد :63

خرید راهنمای تحصیل در دانشگاه های خارجی و بورسیه تحصیلی - پرشکی



خرید دهها هزار کتاب انگلیسی
خرید آموزش نحوه ارتباط با نوزادان خردسال(اورجینال)
خرید کامل ترین آموزش نقاشی رنگ روغن (اورجینال)
خرید آموزش پرورش ونگهداری شترمرغ/اورجینال


سه شنبه 17 آبان 1390برچسب: خرید,Raven,Squad,Operation,hidden,Danger, :: 10:13 ::  نويسنده : imc

Raven Squad Operation hidden Danger


خرید Raven Squad Operation hidden Danger


دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

این بازی یکی از بهترین بازی ها در سبک خودش است
http://www.ircg.ir/sn/foreignerGames/pt/list/pn/31/sortBy/id/st/DESC

فروشنده: کاسپی بای

قیمت: 2,500 تومان

درصد :20

خرید Raven Squad Operation hidden Danger



خرید کرم فایر اند لاولی fair & lovely
خرید 1100 طرح سه بعدی و پلان آماده از ویلاها و منازل مسکونی
خرید تسبیح کهربای اصل 33 دانه تراش 6
خرید مجموعه ای بی نظیر از مبدلهای فرمت های مختلف به یکدیگر



فرهنگ لغت عمومی و زیست شناسی


خرید فرهنگ لغت عمومی و زیست شناسی


دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

فرهنگ لغت هوشیار
انگلیسی به پارسی
پارسی به انگلیسی
انگلیسی به انگلیسی
سریعترین واژه نامه انگلیسی به پارسی (عمومی و تخصصی)، پارسی به انگلیسی، انگلیسی به انگلیسی (عمومی)
مجهز به تکنولوژی، OCR Desktop Capture جهت ترجمه کلیه لغات انگلیسی و یا فارسی درون ویندوز اعم از لغات قابل انتخاب و غیر قابل انتخاب و یا حتی PDF و Help (انگلیسی و فارسی)
مترجم کلمه به کلمه متن و پیشرفته ترین واژه نامه
تلفظ لغات انگلیسی با لهجه آمریکایی و انگلیسی و ماشینی
همراه با فونتیک انگلیسی
استخراج ریشه واژه های مرکب انگلیسی و تشخیص هوشمند پیشوندها و پسوندهای استاندارد لغات
صرف افعال
همراه با مثال
عدم نیاز به سی دی در هنگام اجرای نرم افزار
بدون محدودیت در تعداد دفعات نصب و اجرا
بدون قفل اینترنتی و یا کد تلفنی
بصورت کاملا هوشمند با کلیک ماوس و یا حتی بدون کلیک ماوس
تشخیص هوشمند لغات مرکب یا چند کلمه ای
امکان اضافه کردن لغت جدید
سازگاری کامل با تمامی نسخه های ویندوز Vista، XP و 7 (32 و 64 بیتی)
(سیستم هوشمند این برنامه در ویندوزهای 64 بیتی با کمی محدودیت قابل اجرا است)
رابط کاربر دو زبانه (پارسی-انگلیسی)
امکان چاپ لغات، فرهنگ لغت اصلی و فرهنگ لغت کاربر

فروشنده: فروشگاه اندیشه نوین بارثاوا

قیمت: 6,900 تومان

درصد :20

خرید فرهنگ لغت عمومی و زیست شناسی



خرید آموزش فوق حرفه ای جودو dvd -اورجینال
خرید طرح توجیهی تولید سی دی و دی وی دی پر شده برای شرکت ها
خرید توپ های نرم کننده و خشک کننده پوشاک درایر بالز
خرید سوالات امتحاني دانشگاه پيام نور رشته حسابداري و مديريت عمومی



آموزش اتوکد مقدماتی و پیشرفته رویال اورجینال


خرید آموزش اتوکد مقدماتی و پیشرفته رویال اورجینال


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته فنی مهندسی

- طریقه نصب برنامه و نحوه فعال‌سازی آن
- معرفی کامل محیط برنامه
- کار عملی در محیط Command
- آموزش کار از طریق نوار ابزار
- معرفی کامل محیط سه‌بعدی
و ....
در قالب 2CD مالتی مدیا
شماره مجوز 155/20685

فروشنده: زرین

قیمت: 5,200 تومان

درصد :47

خرید آموزش اتوکد مقدماتی و پیشرفته رویال اورجینال



خرید انیمیشن آقای خط اورجینال
خرید الگانت اوال 4000
خرید آموزش پرورش قارچ
خرید آموزش زبان ایتالیایی Italian با روش Pimsleur اورجینال


سه شنبه 17 آبان 1390برچسب: خرید,Titan,Quest, :: 10:3 ::  نويسنده : imc

Titan Quest


خرید Titan Quest


دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

ماموریت تایتان (نقش آفرینی)
http://www.ircg.ir/sn/foreignerGames/pt/list/pn/11/sortBy/id/st/DESC?sn=foreignerGames&search%5Btitle%5D=Titan Quest&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88

فروشنده: کاسپی بای

قیمت: 2,500 تومان

درصد :20

خرید Titan Quest



خرید دلنشین ترین لالایی ها و قصه شب
خرید 100 فیلم سینمایی ویژه موبایل کلیپ و برنامه
خرید فروهر استیل با زنجیر
خرید UP XBOX



مجموعه بازی کربن  و ماستوانتد


خرید مجموعه بازی کربن و ماستوانتد


دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

مجموعه بازی کربن و ماستوانتد لذت اتومبیل رانی را تجربه کنید
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=need for speed&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88

فروشنده: جدید کالا

قیمت: 4,000 تومان

درصد :31

خرید مجموعه بازی کربن  و ماستوانتد



خرید ژورنال معماری رستوران و هتل /اورجینال/
خرید نرم افزار حسابداری سکه نسخه نقره ای (اورجینال)
خرید دزدگیر حرفه ای موبایل - Anti Touch v2.0
خرید آموزش دفاع شخصي به سبك بروس لي


سه شنبه 17 آبان 1390برچسب: خرید,مدال,استیل,نایک, :: 9:56 ::  نويسنده : imc

مدال استیل(نایک)


خرید مدال استیل(نایک)


دسته زیور آلات زیردسته مدال

مدال بسیار شیک و چشم نواز که ست مد شما را کامل خواهد کرد

فروشنده: دهکده

قیمت: 4,800 تومان

درصد :21

خرید مدال استیل(نایک)



خرید مهارت در تايپ
خرید Mathematica 7 نرم افزار ریاضی جهت ترسیم معادلات ریاضی و منحنی های مربوطه
خرید آموزش زبان آلمانی
خرید مترجم متن 16 زبان زنده دنیا


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب