خرید Crash Day
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 388
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 416
بازدید ماه : 6567
بازدید کل : 175811
تعداد مطالب : 824
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب: خرید,Crash,Day, :: 1:38 ::  نويسنده : imc

Crash Day


خرید Crash Day


دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

از بازی Crashday می توان به عنوان یک بازی فوق العاده جذاب در سبک رانندگی نام برد . این بازی ترکیبی از جدیدترین سبک های ماشین سواری است که در یک مجموعه بسیار کم حجم جمع آوری شده است . ناشر این بازی آتاری است و به نظر می رسد بالاخره آتاری بتواند با این بازی و فروش آن کمی از بار مشکلات مالی خود بکاهد . این بازی ماشین سواری بسیار جذاب ، مطمئنا رقابتی بسیار نزدیک با بزرگان این سبک خواهد داشت . این بازی آتش و حوادثات رانندگی را در قالب یک هیجان بسیار بالا به کاربران القا کرده است . یکی از مهمترین بازیهایی که این بازی مطمئنا براحتی آن را مورد هدف قرار گرفته است سری بازی های Burnout می باشد که بسیار شبیه به این بازی بود . این بازی به جرات ترکیبی از سری بازیها Need For Speed ، Burnout و Twisted Metal است .
Crashday به نوعی یک ماشین جنگی مهیج و دوست داشتنی است . این بازی به 6 قسمت کلی تقسیم بندی می شود که هر کدام به نوعی خود یک سبک از بازیهای رانندگی به شمار می رود . همچنین بازی با بکار بردن ابداعات نو و جدید در بازی ، به این سبک از بازیها جانی دیگر بخشیده است . رقابت ماشین ها با بمب و قدرتمند ترین سلاح ها از جمله جذابیت های این بازی است . بازی شامل قسمت های Wrecking Match ، Stunt show ، Hold the Flag ، Race ، Pass the bomb ، Bomb Run می باشد . بازی همچنین دارای 6 Mini Game بسیار مهیج می باشد که شامل پرش با ماشین از ارتفاع ، عبور از حلقه با ماشین و نبرد های سنگین می باشد . که بطور کلی این قسمتها شامل ماشین جنگی و نبردهای سنگین ماشین ها ، امتیاز گیری از حرکات نمایشی ، نگهداری و حفظ پرچم ، مسابقه های ماشین رانی عادی ، پاس دادن بمب ، فرار با بمب می باشد . خلاصه ای مختصر از این قسمتها نیز در ادامه تقدیم حضورتان خواهد شد . در قسمت ماشین جنگی می توانید با انواع سلاح های سنگین به مبارزه با سایر ماشین ها بروید و در این رقابت تنها فردی برنده است که بتواند بیشترین رقیبان را از میدان خارج کند .
در این حالت در بالای هر ماشین یک شاخه صدمه مشاهده خواهید کرد که با برخوردها و تصادفات و موشک ها از این شاخه کم خواهد شد و با تمام شدن لول درون این شاخه ماشین منفجر خواهد شد . شما باید تا می توانید با شلیک موشک و برخورد های سنگین با این ماشین ها آنها را از میدان به در کنید . همچنین می توانید ماشین ها را با هدایت به سمت دره ها ، از میدان خارج کنید . ماشین های شما بسیار خسارت پذیر هستند و جز به جز آنها در طول بازی از بین خواهند رفت . از شیشه ماشین ها گرفته تا بدنه و لاستیک ها تک به تک جدا می شوند و از بین می روند . نموداری در کنار صفحه قطعات خودرو شما را بهمراه آسیب پذیری شان نشان می دهند که می توانید وضعیت ماشین خود را نیز با آن دریابید . تعداد موشک های شما در بازی تقریبا نامحدود است و با مشکل کمبود موشک مواجه نخواهید شد . هر چند که شارژ موشک ها مدتی زمان را از دست می دهد . همچنین ماشین های شما دارای کپسول های نیتروت است که می توانید با استفاده از آنها با سرعت هر چه تمام در بازی پیش بروید . بازی صحنه های پر سرعتی را که ماشین ها در جریان هستند به خوبی به تصویر می کشد . دیگر قسمتهای بازی شامل نگهداری پرچم می باشد .
در این قسمت شما و سایر رقبا باید با سرعت یکدگیر را تعقیب کنید و پرچم را از هم بربایید و از نقاط CP عبور کنید . یکی دیگر از قسمتهای بازی Race می باشد که به تنهایی یک بازی کامل را تشکیل می دهد . این قسمت یک مسابقه ماشین رانی ساده را به تصویر می کشد . Pass the bomb یک قسمت دیگر از بازی را تشکیل می دهد که دقیقا بر عکس نگهداری پرچم می باشد . در این قسمت بر روی ماشین ها بمب سوار می شود که رقیبان باید بمب ها را به یکدیگر پاس دهند و شما نیز باید سعی کنید که فرار کنید تا بمب به شما نرسد . این قسمت نیز بسیار جالب و جذاب می باشد و در نوع خود بسیار بی نظیر است . گرافیک بازی در حد معقولی می باشد . نمی توان گفت که گرافیک بازی بسیار فوق العاده است و تمامی جزُئیات در آن رعایت شده اما گرافیک بازی اذیت کننده نمی باشد . در واقع بازی از گرافیک خوب و در حد قابل قبولی بهره می برد . نورپردازی در بازی بسیار خوب می باشد و در طول مراحل بازی با قسمت عمده ای نورپردازی قدرتمند بازی مواجه خواهید شد . واقع گرایی در بازی بسیار بالاست . محیط بازی تقریبا بطور بسیار بالایی تخریب پذیر است . ماشین ها نیز بطور کامل تخیرب پذیرند و این یکی از نکات مثبت بازی به شمار می رود . افکت های تصویری و به خصوص افکت های انفجار ها بسیار زیبا در بازی نشان داده می شوند . صداگذاری بازی نیز چیزی از سیر تکمیلی بازی کم ندارد و بسیار عالیست . در واقع یک صداگذاری عالی را می توان در این بازی مشاهده کرد . کنترل بازی بواسطه چرخش عالی دوربین بازی بسیار نرم و روان است . چرخش دوربین بازی بسیار عالیست و هیجان کافی و لازم را برای یک تصادف و نبرد بزرگ دارد
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
System: Pentium IV 1 GHz
RAM: 256 MB
Video Memory: 64 MB
Hard Drive Space: 1500 MB

لینک تایید مجوز این بازی در سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ایی
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Crashday&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88

فروشنده: فروشگاه ای شاپ

قیمت: 3,000 تومان

درصد :20

خرید Crash Day

خرید صابون میوه ای عطری (کیوی)
خرید آموزش اوت لوک OutLook 2007 - اورجینال بهکامان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب